صفحه اصلی

صفحه اصلی

اخبار بازی

شایعه: Xbox در حال ساخت نمونه اولیه کنسول دستی خود است

جز کوردن (Jez Corden)، یکی از منابع داخلی Xbox، ادعا می‌کند که مایکروسافت در حال کار بر روی کنسول دستی خود است. کوردن در پادکست Xbox Two گفت: می‌دانم که آن‌ها (Xbox) به نمونه‌های اولیه کنسول دستی خود دسترسی دارند..

مشاهده بیشتر...
اخبار بازی

بازی Warzone Mobile طی ۴ روز به درآمد ۱.۴ میلیون دلاری دست یافت

بازی Call of Duty: Warzone Mobile به‌تازگی منتشر شده و طبق گزارش‌ها در هفته‌ی اول انتشار ۱.۴ میلیون دلار درآمدزایی کرده است. شرکت اکتیویژن (Activision) به تازگی این بازی بتل رویال را برای دستگاه‌های موبایل منتشر کرده است. این بازی.

مشاهده بیشتر...
اخبار بازی

بازی It Takes Two بیش از ۱۶ میلیون نسخه فروخته است

طبق اعلام استودیوی Hazelight، فروش بازی پلتفرمر کواپ محور It Takes Two از ۱۶ میلیون نسخه عبور کرده و بیش از ۳۰ میلیون پلیر تاکنون آن را تجربه کرده‌اند. یازی It Takes Two در سال ۲۰۲۱ منتشر شد و صنعت.

مشاهده بیشتر...
اخبار بازی

به‌روزرسانی جدیدی از وضعیت نسخه بعدی The Witcher و Cyberpunk 2077 منتشر شد

لحظاتی پیش به طور رسمی اعلام شد که بیش از ۶۰ درصد توسعه‌دهندگان استودیوی CD Projekt Red، معادل ۴۰۳ نفر، در حال ساخت بازی بعدی The Witcher هستند و این عنوان در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ وارد پروسه تولید کامل.

مشاهده بیشتر...
اخبار بازی

تبدیل گودزیلا به گربه در تصویر جدید Godzilla x Kong

تصویر هنری جدیدی از فیلم سراسر اکشن و هیجان Godzilla x Kong: The New Empire منتشر شده که جلوه متفاوتی از گودزیلا دوست داشتنی را به معرض نمایش گذاشته است. پس از مدت‌ها انتظار و تبلیغاتی پرسر و صدا بالاخره.

مشاهده بیشتر...